Medlemsavgiften har inte dragits via autogiro
Jag har fått mail från er om att jag är medlem hos er i Byggnads A-kassa, men får ingen faktura på medlemsagiften för a-kassan.
Anmält om autogiro, men det har inte dragits några pengar. Heller inte fått in fakturan via kivra.
Har försökt att följa era instruktioner om att betala med att uppge mitt personnummer +26 när man inte fått någon faktura, men det fungerar inte heller. Får upp att det är fel OCR nr. Så hur ska jag göra för att kunna betala min medlemsavgift?
Anmält om autogiro, men det har inte dragits några pengar. Heller inte fått in fakturan via kivra.
Har försökt att följa era instruktioner om att betala med att uppge mitt personnummer +26 när man inte fått någon faktura, men det fungerar inte heller. Får upp att det är fel OCR nr. Så hur ska jag göra för att kunna betala min medlemsavgift?
Följ inlägget
0
följare
Välkommen som medlem hos oss!
Sannolikt är det så att ditt autogiro blev godkänt efter förra månadens dragning vilket gör att medlemsavgiften inte kunde dras då. Det innebär att det kommer att dras dubbelt denna månad (den 27:e). Du förlorar ingen medlemstid och det tillkommer ingen extra avgift för din del.
Skulle du märka att det inte dragits några pengar denna månad heller får du ringa till oss så kan vi titta och se vad det är för fel.
Hälsningar,