Betalning utan BankID

Hej jag har problem. Mitt bank id fungerar inte så jag kan inte ta mig in för att betala medlemsavgift och jag kan inte ansöka om ersättning. Jag kan heller inte göra om mitt bank id pga att jag tappat mitt id kort. Var och beställde ett nytt id idag men det dröjer några dagar innan jag får det. Hur betalar jag avgiften och hur söker jag ersättning?
Anders

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!

    Vi kan hjälpa dig med att skicka ut ett kassakort på papper så att du kan ansöka om ersättning den vägen, men sannolikt tar det längre tid för dig än att invänta ditt BankID. Ring oss så kan vi resonera om vad som blir bäst för dig och så får du uppgifter för att kunna betala din avgift.
    Du når oss på 010-601 18 00 mellan klockan 9 och 11.

    Hälsningar
    Cecilia

Kommentera eller skriv ett nytt inlägg

Din fråga kan ses av alla men ditt hela namn, personuppgifter eller din e-post visas aldrig publikt.